Hellig daffe dag og Hudpleie

I går var ikke en dag for blogging! Formen var helt elendig.
I dag er jeg ikke helt på topp heller etter en natt med dårlig søvn. MEN Jaclyn Hill lanserte siden sin i dag for sminkemerket sitt.
Så jeg har egentlig bare sittet å ventet på det.
Jeg fikk også tak i “Nude Mood” lip trioen før den ble utsolgt (etter bare 6minutter).
Så nå er jeg blakk en tid fremover. Love that for me…

Det er jo helligdag i dag, så sikkert mange som har hatt en skikkelig chille dag i dag.
Jeg skal i hvert fall bruke resten av kvelden på å ha litt hjemme spa. Jeg kjøpte disse maskene (bildet under) på salget til Vita!
Har seriøst lengtet etter noen gode ansiktsmasker og slikt da jeg har vært helt tom for det en stund.
Huden trenger jo kjærlighet den også. Og er spesielt digg når man ellers har en litt nedsig dag.
Enhjørning sheet mask? So cute.

Hvilken ansiktsmaske er din favoritt? 
Har du noen hudpleie anbefalinger?

#hudpleie #helligdag #chill #facemask #sheetmask #cute #pink

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg