Hello Autumn

Nå er vi offisielt gått inn i en høstmåned, men det er fortsatt ikke helt høststemning likevel.
Jeg håper egentlig at vi skal få noen skikkelig sommer dager til før høsten tar helt over.

Jeg spilte forresten litt The Sims i går kveld etter å ha kjøpt den nye utvidelsespakken “hytteliv”. Det er høst der også nå og jeg driver å planter forskjellige grønnsaker og frukt hvor de begynner å vokse og produsere de forskjellige tingene om de er i sesong.
Jeg føler det hjelper litt på å fokusere på de positive tingene hver sesong har med seg. Så selvom jeg er glad i sommeren har jeg jo alltid pleid å like høsten også med bursdag i September, skrekkfilmer i Oktober og juleshopping i November.

Jeg ser det allerede er begynt å komme litt advent kalender unboxings på Youtube, noe jeg syntes er ALT for tidlig.

Når syntes du det er akseptabelt å begynne med juleting?

Jeg så forresten Camilla Pihl komme ut med noen nye ting til hjemmet (Hos Vita). Jeg har ikke testet ut så mye forskjellig fra dette merket annet enn sheet maskene, men da jeg så det skulle komme ut romduft og duftlys tok jeg turen bort for å lukte og endte selvfølgelig opp med å kjøpe. Jeg har drevet å ryddet en del de siste dagene og da er det ekstra kos med gode dufter. Jeg liker også å piffe opp omgivelsene litt når vi går over i ny sesong, det føles alltid litt digg.

Duften på romduften og lyset er den samme og lukter ganske friskt og fruktig. Duften er heller ikke sykt intens, så jeg vil tro den skal funke for de aller fleste. Jeg anbefaler å ta turen bort på Vita og lukte!
Følg meg på Instagram @Rlablogg
Snapchat @Rlablogg

2 kommentarer
    1. I’m ready for autumn, I don’t like the high humidity and torrential rains and the wildfire smoke from the west degrading the air quality, I’ve always like autumn anyways so that’s a bonus. Well Christmas season here kicks into high gear on the day after Thanksgiving, Black Friday, when the shopping starts and the songs come on the radio and the decorations are put out. I really should do my shopping earlier this year, I’m one of those last-minute shoppers and that gets stressful.

      1. Yeah, that’s understandable.

        The rest of the world kinda adopted the whole Black Friday thing despite not celebrating Thanksgiving. So I do enjoy that, but the discounts aren’t as great as in the US.
        But yeah I’ve been thinking about starting the xmas shopping earlier as well. Usually start planning it around Black Friday.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg