Høstdekor?

Det er utrolig hvor fort det begynner å ligne på høst ute. Det var som om bladene bare begynte å falle av trærne sekundet vi gikk over i september.
Jeg begynner allerede å tenke på julegaver. Det hadde vært så digg å bare vært helt ferdig med slikt til Desember. Også er det bedre for bankkontoen også å spre det ut litt.

Men først tenkte jeg å finne fram høst dekoren og pakke ned alt av sommer ting.
Jeg har også vært på nett og sett etter noe høst interiør, men må si at jeg foreløpig ikke er veldig imponert. Jeg skulle ønske det var mer variasjon i forhold til design og farger. Bare fordi det er høst betyr ikke det at folk kun vil ha mørke dystre farger. Personlig vil jeg fortsatt ha lyse farger men i forskjellige høst elementer.

Jeg lånte disse bildene fra google for å vise hva jeg personlig skulle likt å sett mer av i butikkene. 
Syntes du det er manglende utvalg av høst interiør?

Når begynner du med julegave shopping?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg