Høstværet og kleskode på treningssenter!

Heisann!

Været i det siste har vært skikkelig dårlig, noe som igjen resulterer i at det ikke er lett å komme seg ut å ta bilder. Og da blir det fort til at bloggen blir litt nedprioritert.
Og det rett og slett fordi jeg liker å ha mest fokus på bilder og la teksten være rundt innholdet på bildet.
Men nå som det er vått, kaldt og mørkt ute er ikke det like enkelt. Men sånn er det vell å bo i Norge og derfor viktig at man lærer seg å jobbe rundt det. Og det kan jeg si enkelt og greit at jeg ikke har lært meg enda.
Men det er noe jeg absolutt vil lære meg!

Ellers har jeg fått kommet meg litt mer på trening i det siste, noe jeg syntes er veldig godt.
Før pleide jeg faktisk å mislike å dra på treningssenter. Det jeg føler hjelper mest er at man bruker maskinene og gjør øvelsene man liker istedenfor å fokusere på hvor lenge man skal være der. Hvis sier jeg skal trene i en time blir det ofte til at jeg går rundt og kjeder meg eller ikke vet hva jeg skal gjøre den siste tiden etter jeg er ferdig med rutinen min. Så ha heller et program du liker og fokuser på å gjøre det og så er du ferdig når du er ferdig. Og jo mer du klarer jo mer kan du legge på. Enten mer tid på de forskjellige maskinene eller legge til flere øvelser.

Men jeg merker at det ikke holder at jeg kun har en trenings t-skjorte. Jeg kjøpte meg jo noen treningstopper, men når kun t-skjorter er lov å bruke så må jeg vell ut å shoppe da.
Akkurat nå er det salg på senteret ut uken, så kanskje et greit tidspunkt å gå å lete.
Personlig syntes jeg det er smålig teit at det skal være såpass strengt på hva man får lov til å trene i. Jeg skjønner jo at man ikke skal møte opp halvnaken, men at man viser litt midje burde i det minste være lov.
I tillegg er det meste treningstøy til damer ofte slike cropped armløse topper og spesielt om man vil finne noe som ser bra ut og man føler seg vell i. Så er ikke det lov?

Hva syntes du om at det er så streng kleskode på treningssenter?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg