Høy musikk og sminke anbefaling

Follow my blog with Bloglovin

Hvorfor visste jeg ikke at Bloglovin var en greie før nå? Oh, well. Følge meg gjerne der!
Akkurat nå sitter jeg å hører på de over som spiller høy musikk på en mandags kveld og prøver å ignorere det med å spille musikk selv også.
Det hjalp at jeg også fant den kuleste sangen. Som jeg delte i innlegget under.
Jeg elsker å finne musikk jeg ikke har hørt før som har en gøy party vibe og tekst som snakker til meg.
Har du en sang å anbefale? (Jeg hører på så masse forskjellig)

Jeg har forresten  også en ny sminke anbefaling.
Hvis du er på leting etter et nytt setting pudder anbefaler jeg virkelig denne fra “Linda Hallberg”.
(Jeg har kombinert hud) Definitivt min nye favoritt, og bruker den blandt annet i bildet over.
#sminke #settingpudder #pudder #lindahallberg #

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg