Hudpleie rutine

Jeg føler at jeg har blitt mer og mer interessert i hudpleie det siste året og spesielt etter at huden min plutselig i fjor sommer ble problematisk. Jeg har derfor begynt å ta hudpleien på alvor og gjort noen endringer.

Her er min hudpleie:

Det første steget etter at jeg har fjernet sminken er at jeg vasker fjeset med Foreo Luna Play og Vitamin E facial Wash fra the Body Shop. Jeg kjøpte Foreo Luna Play som bare koster 299kr, men som ikke kan lades opp igjen når batteriet er tomt. Jeg valgte denne fordi jeg ikke var sikker på om det var verd å investere i de til 1000kr og ville teste ut om den faktisk gjør en god jobb og er verd pengene. Jeg anbefaler alle og kjøpe denne først om du er interessert i et Foreo produkt.Det neste jeg bruker er denne toneren fra Pixi. Jeg vet at dette er et produkt mange bruker, så det er ikke direkte ukjent for noen. Jeg har brukt opp sikkert tre sånne og vet fortsatt ikke hva jeg føler om den for å være ærlig. Jeg syntes den gjør en god jobb med å fjerne rester etter sminke og føles litt oppfriskende. Men jeg pleide å bruke en helt ekstremt god toner som jeg følte gjorde underverker og sammenligner dessverre alle tonere med den. Den jeg elsket er ikke lenger mulig å få tak i, ellers hadde jeg fortsatt brukt den. Den var så bra at den fjernet alle kviser og gjorde huden min så godt som perfekt. Denne gjør dessverre ikke samme jobben, men det er jo heller ikke meningen med denne.
For tiden har jeg testet ut disse ampullene fra Babor som skal gjøre underverker for uren hud. Jeg føler de virker, men det er ikke noe sånn magisk kur som gjør at du våkner opp med perfekt hud. Men de har absolutt gjort noe. Men jeg føler at om man har skikkelige problemer med huden så krever det flere enn 7 ampuller og disse er ganske dyre.Jeg fikk en prøvestørrelse av denne i en Glossybox og endte opp med å like den ganske mye. Jeg liker så og si aldri hudkremer og har lenge latt vær å bruke det. Spesielt siden jeg har en oljete T-sone har jeg egentlig bare styrt unna. Men jeg liker den og føler den har vært bra for huden min. Har du noen hudpleie tips?
Hvilken produkter pleier du å bruke?

2 kommentarer
    1. Så gøy å lese om hudpleie rutinen din, bra innlegg <3 Om jeg har noen hudpleie tips? Jeg har delt noen tips under kategorien "beauty". Jeg synes hudpleie er såå interessant! Ha en fin dag <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg