Hudproblemer

De siste månedene har jeg hatt ekstremt mye utbrudd av acne og urenheter i huden. Mye er nok grunnet stress og kosthold.
Jeg har hatt ekstremt mye utbrudd på kinnene mine spesielt, et sted jeg har hatt veldig lite problemer med tidligere. Dette har jeg konkludert at må ha vært en reaksjon på et produkt jeg har brukt, men ikke funnet ut hvilken sminke produkt som har årsaken enda. Jeg prøvde først å bytte ut bronzeren min og deretter blushen. Nå har jeg også hatt en del sminkefrie dager her og der, og sminker meg nå bare om jeg virkelig skal noe. Men problemene på kinnene mine har vedvart.
Her føler jeg at jeg burde tatt turen til hudlege, men har virkelig ikke kapasitet til det sånn som ting er nå.

Istedenfor har jeg prøvd å ta hudpleien min litt mer seriøst og kjøpe noen produkter jeg tror vil være gode for min hud. Tea tree er noe jeg har hørt at er bra mot kviser, så da tok jeg å kjøpte inn fra The body shop.
Jeg har ikke prøvd produktene lenge nok til å si hvor bra de funker enda. Alt jeg virkelig kan si foreløpig er at de føles bra på huden når jeg bruke de. Virker veldig oppfriskende og rengjørende.
Tea tree 3 i 1 skrubb skal ta knekken på:
-Tette Porer
-Sorte prikker
-Fet hud
Tea tree Mattifying lotion bidrar til:
-Å klarne huden
-Shine kontroll
-Sørger for en Matt Finish
Tea Tree Oil kan brukes til:
-Gi problemområdene målrettet behandling

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg