Hva anbefaler du?

Jeg tenkte jeg bare skulle sjekke raskt innom. Jeg har vært opptatt de siste dagene med litt av hvert, men bloggen er også noe jeg burde prioritert.
Men føler ikke jeg har helt kontakt med meg selv for tiden, hvis det gir mening. Går nesten litt på autopilot.
Det blir nok noe jeg må jobbe med.
Uansett, håper jeg alle hadde en super helg.
Min var litt forvirrende og intens. Og det har gitt meg en ide til et annet innlegg jeg vil skrive.

Men nå har jeg planer og må videre. Men det var i alle fall en liten oppdatering.

Men jeg har også et spørsmål! Hvilket kamera anbefaler folk? 
Til både video og bilder, som er lett å få med seg? 

#kamera #bilder #foto #anbefaling #tips

2 kommentarer
    1. jeg bruker canon 700d , men føler det er dårlig på å filme men god til å ta bilder. Bruker også gopro hero black 6 , den er jeg stor fornøyd med på filming!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg