Hva hinter du til?

Vi alle har dårlige dager hvor ingenting går som det skal og tålmodigheten bare er på null.
Jeg hadde noen sånne dager denne uken. Det begynte å bli en god del bedre i går og i dag er det nå FREDAG.
Det er ikke lett når man jobber hardt for noe, og uansett får man det ikke som man hadde tenkt det.
Men forhåpentligvis finnes det en løsning. All in good time som de sier.

Nå er det i hvert fall helg.
Jeg våknet til flere snapper i dag om at det var snø ute. Så glad for at den var vekke når jeg sto opp i dag, men herregud for noen svingninger på det været.
Jeg er klar for vår og sommer, skal ikke ha noe vinter nå. #Nekter

I dag har jeg litt småting å få gjort, mens foreløpig sitter jeg heller å obsesser over helt andre ting.
Syntes det er så rart når folk du ikke har snakket med på lenge gir livstegn fra seg og “hint”, men så bare stopper det. Så du prøver å gi et lite hint tilbake, men får null respons.
Ok, var det alt? Haha! Skjønner ingenting.
Hva hinter du til liksom?
Folk kan være så rar. Men skjønner at det noen ganger også kan være litt vanskelig. Tid har gått og ting endte kanskje litt dårlig, så nå vet man kanskje ikke hva man skal si eller gjøre.
Men personlig er jeg som oftest villig til å hvert fall ha en samtale om det. Spesielt når det har gått litt tid.
Ser ikke noe grunn til å holde på det vonde når det ikke er nødvendig.

Denne sangen må høres! Unreleased sang fra Demi Lovato. Elsker den og har hatt den på repeat nå.

Ellers, GOD FREDAG.

#musikk #personlig #oldfriends #vennskap #helg

2 kommentarer
    1. Litt sånn apropos det siste du skrev om her nå. Jeg har nærmest en egen liste jeg over diverse folk jeg ønsker en melding eller fem fra igjen. Folk jeg ikke har hørt fra på flere år, og som jeg ikke har tatt kontakt med selv mest fordi det var de som kuttet ut meg. Og to av de har til og med blokkert meg der jeg kan blokkeres, såå. Ja.

      Men ja. Du er altså ikke interessert i at jeg sender avgårde noen meter av den Oppdalssneen da? xD

      1. Hmm. Kjipt når sånt skjer. Spesielt hvis det er uten mål og mening.
        Er for så vidt kjipt uansett om det er mening med det eller ikke.

        EHH, nei den snøen kan du ha. xD

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg