Hva kommer til Kicks?

God Mandag folkens

Jeg scrollet nettopp nedover Instagram og ser at Kicks kommer ut med noe spennendes om 10 dager. Utifra fargen og skriften vil jeg og flere i kommentarfeltet tro det er Kylie Cosmetics, spesielt siden hun har jobbet i hele år med å lansere merket sitt verden rundt.
Men den kan jo selvfølgelig også være noe så kjedelig som årets Kicks julekalender. En kalender jeg personlig aldri har kjøpt da det generelt er veldig billige og random ting som jeg mest sannsynlig ikke vil bruke. Men ville de annonsert kalenderen på denne måten? Den inneholder jo stort sett de samme tingene hvert år og er ikke akkurat noe man trenger å “tease”.  Men det finnes vi ut om 10 dager!
Hva tror du det er?

Følg meg på Instagram @Rlablogg
Snapchat @Rlablogg

Update: Etter å ha sjekket på Kicks.se sin Insta har jeg funnet ut at det er et nytt merke som lanseres. Dermed er det IKKE kalenderene, woho!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg