Hvilket type blogger liker du?

Jeg har lenge lurt på hva folk egentlig foretrekker å få ut av bloggene de leser. Jeg vet jo hva jeg personlig foretrekker å legge ut, men det er ikke nødvendigvis en ting. For meg kommer det litt ant på dag, humør og hvor lett det er å få tatt bilder (vintertid er ikke optimal foto tid).
Men jeg vil gjerne høre hva andre mener. Hva dere vil se her på bloggen og spesielt hva dere vil ha fra meg!
Slike tilbakemeldinger hjelper veldig.

Hvilket innlegg foretrekker du?

  1. Produkt Anbefalinger/Reviews?
  2. Motebilder?
  3. Personlige meninger? (Politikk, samfunn osv)
  4. Personlige ting (Psykisk helse, tanker, følelser++)
  5. Inspirasjon
  6. Spørsmålsrunder
  7. Lage Youtube videoer som også deles på bloggen
  8. Dele musikkvideoer/ Anbefale sanger eller artister
  9. Dele andre videoer som jeg finner inspiserende

Jeg skjønner jo at mange liker en god blanding og, så her kan man velge flere enn en ting eller gjerne komme med andre ideer også.
Og kanskje noen liker alt på listen, men jeg vil gjerne vite hva som er foretrukket selvom man kanskje synes det andre også er greit.

Setter stor pris på feedback! ♡

♡Instagram @Rlablogg
♡Snapchat @Rlablogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg