Hvis det er noen jeg virkelig savner…

I morgen er det 10 års jubileum med de jeg gikk på ungdoms skolen med. Men jeg har bestemt meg for å ikke dra.
Det hadde jo vært gøy å se hvordan folk har forandret seg og finne ut hva de driver med i dag osv. Men kjøreturen til lokalet blir utfordrende nok med angsten, og det å skulle være der med masse folk jeg ikke har sett på evig lenge vil ikke gjøre det noe lettere. Selvom jeg trives godt rundt folk da, men her er det kanskje litt mye forventinger i tillegg.
Det at jeg ikke kan drikke nå hjelper jo heller ikke.

Også må man betale 200kr for å delta på eventet. Noe som blir kjipt å betale for om man må løpe ut etter 5min om psyken ikke orker.

Dette er altså en typisk nedside som følger med å slite psykisk.

For jeg har jo så lyst. Jeg vil delta.
Men når jeg ikke klarer. Ikke orker. Ikke får til. Så blir det uansett mer arbeid enn det er verd.

Men hvis det er en følelse jeg stadig sitter igjen med, så er det irritasjon. Hvorfor skal ikke jeg også bare kunne være med på det jeg har lyst til? Hvorfor lytter ikke kroppen?
Hvorfor virker jeg ikke?

Jeg er så uendelig lei av å ikke ha det bra nok. Bra nok til å ha det gøy. Bra nok til å føle meg trygg.
Bra nok til å være meg selv igjen.

Hvis det er noen jeg virkelig savner, så er det meg.
Throwback bilde.
Jeg hadde flere bilder jeg kunne lagt ut av meg og de jeg var venner med på den tiden. Men følte det ble feil da jeg ikke er venner med noen av dem nå 😅 Så da ble det bare meg!

Ps. Hvis det er en ting jeg IKKE savner, så er det brunt hår. Haha.

Ville du/har du gått på ditt 10 års jubileum?

2 kommentarer
    1. Tusen takk for at du er åpen om dette og deler! Det er så utrolig trist når angsten setter begrensninger på livet. Forstår godt at du valgte å ikke dra, iallfall mtp prisen. Angst må man utfordre, men man skal ikke ta for store utfordringer med en gang.

      Vet faktisk ikke om jeg ville ha dratt..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg