Hvor mange klarer du?

Av og til når jeg har venner på besøk er det gøy å gå på youtube å finne forskjellige “leker” man kan gjøre sammen. Som f.eks “Guess the song” eller “guess the tv show”.
Men jeg merker fort at når det gjelder hit sanger fra de siste årene så klarer jeg meg ikke like bra. Men musikk fra 2009 og 2010 er nok de jeg klarer meg best på. Jeg hadde ganske mange sanger de årene som markerte spesielle perioder i livet mitt hvor det skjedde en del ting. Mye gøy og nytt. Så da forbinder jeg jo disse hendelsene med sangene jeg hørte på akkurat da.

Jeg husker hele sommeren 2010 var det spesielt en sang som bare satt fast i hodet mitt og det var “whataya want from me” av Adam Lambert. Miley Cyrus sitt “can’t be tamed” album var også en viktig del av den sommeren da vi kjørte til sverige.


Hvor mange klarer du?
#musikk #quiz #2010 #gøy #music #youtube #fun

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg