Hvordan ta vare på psyken og helsen med Miley Cyrus

Hei folkens!
Jeg vil tipse om at Miley Cyrus akkurat hadde en live på Instagram sammen med Doc Amen. Denne live sendingen handlet om hvordan å tenke positivt, ta gode valg og holde immunforsvaret oppe i disse tider. Det er fort gjort å høre på falske nyheter, dårlig informasjon og negative tanker eller bli utnyttet av folk som bare vil tjene penger på din usikkerhet.
Jeg håper virkelig denne live sendingen blir lagret på Instagram profilen hennes, slik at dere som gikk glipp av denne kan poppe innom å få roet tankene. Det de deler i sendingen er egentlig regler man bør leve etter hver dag, selv i en normal hverdag.

Her er et lite sammendrag:

  • Spise sunt
  • Sove 7,5 til 8 timer
  • Ikke drikke alkohol eller andre former for rus
  • Tren hjemme (F.eks Yoga eller finn et treningsprogram på Youtube)
  • Ikke hamstre mat
  • Hold deg unna dramatiske venner som fyller hodet ditt med negative tanker
  • Unngå nyheter, men hold deg oppdatert igjennom riktige kilder (f.eks for hos er det helsenorge eller kommunenes hjemmeside)
  • Le! Latter booster immunforsvaret og gjør deg mer rolig til sinns.
  • Vitamin D, Omega 3 og C-vitaminer.

Denne situasjonen vi står ovenfor får meg til å tenke på folk jeg ikke lenger snakker med. Så jeg vil bare si at om vi pleide å være venner, men av forskjellige grunner ikke snakker lenger så vil jeg bare si at jeg håper virkelig at du har det bra. Jeg vil også si at uansett hvilken grunn så gjorde at vennskapet våres tok slutt så er det fullstendig lov å sende meg en melding eller ta annen form for kontakt.

Det føles dumt å holde på ting fra fortid. Jeg har spesielt de to siste årene sett mindre og mindre bakover. Det er viktig og huske, men like viktig å legge ting bak seg.

Jeg vil også si at om du er totalt fremmed for meg så er det også lov å ta kontakt om man har lyst å slå av en prat. Kanskje distrahere hverandre med litt sminke/mote/serie prat eller andre interesser. Eller gi hverandre tips til hvordan takle hverdagen bedre i denne vanskelige tiden.

Et lett sted å få kontakt med meg er via Instagram @Rlablogg

Legg gjerne igjen en kommentar og fortell hva du bruker tiden din på i disse tider!

2 kommentarer
    1. Vil bare si at jeg dyns dette er nok et flott og fint innlegg fra deg. Et godt og positivt et i en superpositiv tid.

      Vil også si at jeg er glad i deg, også lurer jeg på om du kanskje vil ha en videosamtale igjen en dag om ikke veldig lenge? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg