Hvordan unngå Black Friday tabber.

I dag hadde jeg planlagt et blogg innlegg som bare ikke gikk.
Jeg fikk ingenting til å funke og nå føler jeg meg bare smålig irritert og har helst lyst å bare gå vekk fra pcen fullstendig.

Jeg hater å ikke få ting til å virke som det skal, eller om man har en ide og så finnes ikke funksjonen engang. Men jeg prøvde mitt beste, men måtte nesten bare gi meg.

På den positive siden sitter jeg på kjøkkenet med min mor, fetter og kusine og har begynt på julebaksten. Kokostopper og brune stenger er allerede laget og havreflarnene står inni ovnen.

Så istedenfor innlegget jeg planlagte tenkte jeg heller å bare dele denne videoen fra FashionMumblr på Youtube om hvordan å unngå Black Friday tabber.


Hå en fin Mandag og lykke til med Black Friday shoppingen!

Følg meg gjerne på Snapchat og Instagram @Rlablogg

Har du noen Black Friday tips?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg