Hvorfor bruke tid på folk som…

Reklame | Annonselenke - &Otherstories

God Mandag xx
I det siste har det egentlig vært skikkelig trist vær og temperaturer. For min del har det ikke vært så gale at det har vært litt kjøligere, men jeg foretrekker at den ligger på 19/20 grader. 14 er for kaldt og 29 er for hett.
Uansett ser det ut til å bli ganske greit i slutten av uken. Er ikke klar for høst helt enda.

I helgen hang jeg igjen med en kompis som jeg har hengt med mye i det siste. Vi har det alltids koselig og det er fint med slike venner som du bare er trygg på og kan være akkurat som du er. Du må liksom ikke presse frem stemningen, men kan bare være i det humøret du er i og det blir tatt like godt imot uansett.

Det har fått meg til å tenke mye på hva jeg vil ha i livet mitt fremover. Jeg vil ikke være med folk som bare er der om det skjer noe gøy eller er alkohol i bildet. Men folk hvor man nyter hverandres selskap om det så er latter eller tårer. Hvorfor bruke tid og energi på folk som forventer at du skal gjøre all jobben og presse frem et humør og stemning som er helt unaturlig den dagen.
Det er jeg rett og slett lei av.

Så kudos til folk som bare lar deg være deg. Kjole HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg