Hvorfor nå?

Gårsdagen var mildt sagt underholdene.
Jeg og hun jeg bor med i kollektivet hadde egentlig planer om å se film sammen, men det ble litt endring i planene.
Jeg syntes egentlig at hele gårsdagen fortjener en egen storytime video. Noe som ikke er helt min greie, men jeg tror jeg vil avvente å se om det er noe jeg kan få til.
Hvis ikke blir det heller et forsinket skriftlig innlegg. Jeg vet ikke enda! Så vi får se.
Men sykt var det.

I dag derimot har det vært en rolig dag.
Det fristet å bare gjøre så lite som mulig og kanskje bare små rydde litt og se på youtube videoer. Selvom det egentlig er en typisk søndags ting.
“Sometimes you fight it and sometimes you feel it”. 
Jeg vet egentlig ikke hva som foregår med meg for tiden. En person jeg ikke har snakket med på flere år nå dukker plutselig opp i tankene mine en del, og jeg begynner virkelig å føle litt på savn.
Noe jeg syntes er rart da jeg ikke har følt på det tidligere. Så hvorfor nå?
Så utrolig teit, but I’m only human I guess.
Det dumme er at det faktisk gjør meg nedfor.
Noen tips til noe gøyalt meningsløst å se på? (Youtube/Netflix)

Ha en god Lørdags kveld xx

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg