I want to be the one to walk in the sun

Ny dag, nye muligheter… eller noe sånt.

Sommeren min har jo som nevnt før ikke vært den beste. Det har jo skjedd litt av hvert dette året som har tatt en del på psykisk, og sommeren min ble jo også veldig begrenset.
Men jeg vil prøve å fokusere litt mer på det positive og ting jeg får gjort fremover. Og selvom jeg ikke direkte gleder meg til høsten så er det på tross en del ting jeg ser frem til likevel. Som Disney+ , Apple lansering og høstmote. Høstmoten slår selvfølgelig ikke sommermoten, men det er likevel noe å se frem til.

Jeg gleder meg ikke akkurat til å måtte legge dette antrekket til siden f.eks. Disse shortsene fra &OtherStories må ha vært noe av det beste jeg har kjøpt hele sommeren. De passer til så mye forskjellig, er behagelige og ser fine ut.
Men merker at om jeg skal kjøpe kvalitet klær som dette, må jeg også investere i en tøydamper for å få vekk rynkene i plagget.
Vi møtte også denne skjønne skapningen ute på tur. H*n lå og nøt finværet og hadde ikke noe imot å posere for noen bilder.

Følg meg gjerne på Instagram @Rlablogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg