In this town of Halloween…

I går kom en venn på besøk for å skjære ut gresskar.
Dette har blitt en tradisjon for min del da jeg pleier å gjøre det stort sett hvert eneste år. Han gjorde det derimot for første gang.
Siden jeg har gjort dette en del ganger før valgte jeg å ikke gå for det vanlige spooky gresskar smilefjeset og gikk heller for flaggermuser. Han gikk for et standard fjes, noe jeg syntes ble sykt kult. Og gresskarene våres sammen ble enda kulere.
Vil si jeg er rimelig fornøyd med årets.
Jeg tror at jeg skal ha ordentlig utskjærings redskaper til neste år, merker jeg er lei av å bruke elendige kjøkkenkniver som gjør en klumsete jobb. Egentlig litt utrolig at vi klarte å gjøre det såpass ok med de knivene vi brukte.
Hva syntes du?

Pleier du å skjære gresskarlykter? 

Følg meg gjerne på Instagram @Rlablogg

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg