Interiør – Rom detaljer

God Onsdag!

I dag skal jeg ta meg en liten ryddings, lage mat og slappe av resten av kvelden.
Rommet mitt er ikke akkurat ferdig da jeg mangler hyller. Og en Billy hylle tror jeg ikke går inn i en vanlig bil, så har vært litt utfordrende å finne ut hvordan jeg skal få den transportert til meg.
Så foreløpig må jeg bare leve med litt kaos. Jeg har i det minste fått en del på plass og det ser nå ut som et soverom.

Det beste med rommet akkurat nå er detaljene på kommoden min. Jeg elsker at jeg endelig har kunne tatt i bruk gull Kahler vasen min som jeg kjøpte i fjor. Det er en limited edition vase som jeg kjøpte via Finn. Man kan kun få kjøpt gull versjonen brukt.
Jeg satt bare oppi noen falske blomster fra Ikea da jeg er elendig på å ta vare på ekte blomster. Pluss da slipper jeg å bytte de ut regelmessig også.
Men det hadde vært fint med noen ekte små planter i vinduet.

(De grønne plantene skal jeg egentlig ha på en hylle. Men det må kjøpes først.)
Jeg håper på bedre vær de neste dagene så jeg kan ut å ta bilder. Men ser de melder både snø og regn, så hvem vet.

Følg meg gjerne på Instagram @Rlablogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg