It’s the season.

The flu season.
Nå har jeg igjen ikke bloggen på noen dager.
Da jeg våknet opp på søndagen følte jeg meg smålig dårlig, og utover dagen ble det  bare verre.
Influensa symptomene dukket opp en etter en.
Det er kjempe irriterende og ikke føler jeg at jeg har tid til å være syk no heller. Men når man først er blitt syk så er det ikke så mye man kan gjøre annet enn å få i seg nok næring og hvile masse.

Så det er det jeg gjør nå, hviler. Masse.

Til dere andre der ute som ligger og hoster og har feber, GOD BEDRING!

(bilde fra google.com / sayingimages.com)

#flu #influensa #meme #syk #uuuuughhhhhh

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg