Julegaveshopping i Oktober

Andre enn meg som er kommet i fullt julegave kjøpe modus?
Jeg har allerede to gaver i boks, og planlagt to til som jeg ikke har fått kjøpt inn enda.
I år vil jeg prøve å bli ferdig med gaver så fort som mulig og samtidig få kjøpt ting jeg tror de jeg kjøper til faktisk vil like. Men jeg føler meg veldig sikker på alle gavene jeg har planlagt så langt.

Det hadde uansett vært så digg å få de ferdig før alle løper rundt på senteret og postkontorene. Nå er det foreløpig fortsatt ganske rolig og er da mye mer behagelig å shoppe.

Jeg blir faktisk ganske giret når jeg finner gaver jeg faktisk har lyst å gi til folk. Det er gøy å føle at jeg har funnet noe personen jeg skal gi den til faktisk kan bli skikkelig glad for. Det er jo tross alt det som er poenget.
Å glede folk man er glad i.

Julen er jo i en skikkelig mørk vintermåned og mange føler seg mer nedfor og sliten. Det er fint da at vi har slike lyspunkter og all kosen som følger med juletider.
Det er også viktig å skinne litt lys på andre rundt seg.

Jeg vet utrolig mange syntes dette gave kaoset er slitsomt og vil egentlig bare få det overstått. Men pga. det kjøper også mange tull som man egentlig ikke har bruk for. Og jeg personlig syntes det er så kjipt. For man vil jo være glad for at man fikk gave i det hele tatt, men man føler også at det er litt dumt å ha masse ting man ikke ønsker seg eller trenger. Så jeg føler det er viktig å legge litt tanke inn i hvem man faktisk gir gaven til. Og kanskje følge en ønskeliste om man har det.
Jeg føler man aldri blir for gammel til å skrive en ønskeliste.

Det er i hvert fall noe som gjør meg skikkelig glad. Om jeg åpner en gave og føler at personen faktisk kjenner meg fordi de har gitt meg noe som de syntes var skikkelig MEG, uansett pris.
Jeg skjønner derimot at det også kan være litt utfordrende om man har 40+ gaver å kjøpe.

Jeg håper i hvert fall at man kan kose seg litt med gaveshoppingen i år og ikke bare stresse!

Noen tips til julegaver:
Smykker fra Ariviera.com (norsk nettbutikk), ring fra Daniel Wellington og smykkeskrin fra Skeidar.

Det er nå 10 fredager igjen til jul.

Har du begynt å kjøpe julegaver?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg