Julekalender – 17 og 18

Jeg skulle egentlig være flink i går og poste luke 17 da, men mobilen min fungerte ikke som den skulle. Jeg har brukt den til å ta bilder av fra tiden da det er mye raskere å overføre uten noe ledning greier som må kobles til. I tillegg så funker den i dårligere lys ved at den gjør bildene lysere, så det er jo absolutt en fordel. Men så måtte den selvfølgelig kødde seg. Jeg kunne ikke engang se været eller finne sanger på spotify. Men det er nå fikset.

Ellers kom nevøene mine ut i dag og vi tok oss en tur på senteret hvor jeg fant den mest fantastiske tingen. Noe jeg skal prøve å huske på å få lagt ut i morgen. For OMG, det kunne ikke vært en mer perfekt meg ting.

The Body Shop Kalender: 
Luke17: British Rose Body Scrub
Enda en mini versjon. Hvis det er en ting man ikke venter fra den største kalenderen så er det mini versjoner. Dette er heller ikke vanlig for denne kalenderen, så jeg er litt overrasket og skjønner ikke helt hva greien er. Mulig det er noen ekstra dyre ting i de siste lukene som er grunnen til dette, men det gjenstår å se. Ellers må jeg også nokså en gang nevne at dette ikke er en duft jeg er så begeistret for, men den er helt ok. Luke 18: Mango Hand Cream
Denne elsker jeg. Hånd kremene fra The Body Shop er virkelig i sin egen liga og mango duften er en av de beste de har. Så denne kan jeg garantere at blir brukt! Anbefales! Instagram @Rlablogg
Snapchat @Rlablogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg