Julekalender – Luke 1

Da var vi kommet oss inn i Desember og vi kan endelig åpne første luke i Julekalenderen.
I fjor hadde jeg The Body Shop sin mellomstore kalender og hadde allerede bestemt meg for at jeg skulle gå for den største i år da jeg var super fornøyd i fjor.
Det triste med årets kalendere er jo at de ikke inneholder noen av juleduftene. Da det selvfølgelig er ekstra gøy når den har noen limited edition dufter inni der.
Jeg har bare antatt at dette er pga. Covid, men aner ikke om det stemmer. Forhåpentligvis vil de være tilbake i kalenderen til neste år.

I første luken var det : Vitamin E Moisture Cream.  
Denne har jeg ikke testet ut før, men har brukt rensen i samme serie.
Nå har jeg jo egentlig mine faste produkter jeg bruker i fjeset og har ikke lyst å prøve nye ting da jeg føler de produktene jeg bruker hjelper huden min. Men jeg skal nok finne noe å bruke den til.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg