Julekalender – Luke 1

I dag er det 1. Desember!
Noe som for min del betyr at jeg endelig kan sette på en koselig julefilm og høre på så masse julemusikk jeg vil.
Jeg kom også på at det betyr at kalenderne skal åpnes! Om du vil se en unboxing kan du gå over til Instagrammen min @rlablogg
The Body Shop kalenderen – Luke 1: Rose Dewy Glow Face Mist
Harry Potter Kalenderen – Sokker (Må puttes i vann for at de skal vokse til den egentlige størrelsen).
Happy 1. Desemeber folkens og første søndag i advent.

Hva fikk du i din kalender?

Følg meg gjerne på Snapchat og Instagram: @rlablogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg