Julekalender – Luke 10 og 11

God Lørdag!
Håper alle koser seg og holder seg i trygge omgivelser.
Nå har jeg nettopp spist og sett julefilm og tenkte å finne meg noe mer å se på. Vet ikke helt hva det blir enda, men noe skal jeg nok finne. Xx

Luke 10: Chinese Ginseng & Rice Clarifying Polishing Mask
Dette er en ansiktsmaske som jeg ikke har testet før og er i test størrelse. Nå er jeg litt usikker på hvorfor det er flere test størrelser i denne kalenderen enn tidligere. Her må det nesten være dyrere produkter enn før i andre luker eller så vet jeg ikke egentlig hva tanken bak er. Det er jo også skuffende at i år igjen har de ikke klart å få med noen av juleproduktene som det var i den første jeg hadde i 2019.
Uansett tilbake til produktet, så kan jeg ikke si så mye før jeg har testet det.Luke 11: Dagens luke er denne Sheet Masken med Vitamin C. Denne har jeg selvfølgelig testet tidligere og liker den godt. Nå vet jeg ikke heller hvor mye du liksom skal merke av en sheet mask rett etter bruk. Så jeg kan ikke skrike ut om hvor god den er og alle egenskapene den har, men den føles god å ha på! Og Vitamin C vet jeg er bra for huden, og er noe jeg har i de fleste hud produktene mine.  Instagram @Rlablogg
Snapchat @Rlablogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg