Julekalender – Luke 10

Heisann og God Tirsdag.
I dag er planen å kjøpe inn litt flere julegaver, men formen min er ikke på topp i dag så får se om jeg i det hele tatt klarer.
I hvert fall er det lille juletreet mitt blitt satt opp på rommet mitt og vi har planer om å få opp det store i stuen i løpet av de neste dagene.
Her i hus er det som oftest jeg som er ansvarlig for pynting av juletreet da jeg er den eneste som virkelig bryr meg om resultatet såpass mye.
Interiør er noe jeg virkelig elsker.

Jeg har ikke akkurat noe julestemning, men det er i det minste fint med julepynten og lysene.

Her er dagens luker:

The Body shop – Badelilje Harry Potter Kalender – Teip med Harry Potter motiv

Hva fikk du i dagens luke?

Følg meg gjerne på Snapchat og Instagram @Rlablogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg