Julekalender – Luke 11

I går skulle vi ta turen på senteret, noe som ble utfordrende da det ble full storm her i Bergen.
Men vi tok turen ut likevel. På den positive siden var sentrene nesten helt tom og å finne parkeringsplass var null problem. På den negative siden holdt både vi og bilen på å blåse vekk og hver gang vi kom inn en dør etter å ha gått fra bilen til senter inngangen var håret bare overalt i ansiktet. Så sikkert sykt bra ut.

Men jeg fikk gjort meg ferdig med tre julegaver! Da har jeg faktisk bare to igjen og så er jeg ferdig.

Er du ferdig med julegave shoppingen?

Her er dagens luker:

The Body Shop – Aloe Calm Sheet Mask Harry Potter Kalender – Deathly Hallows Smykke (Denne fant jeg i dør nummer 1, da jeg fant dør nummer 11 tom. Så den har datt ned fra en annen dør, jeg vet derimot ikke om den originalt var i dør 11 eller en annen). Favoritt tingen min fra denne kalenderen hittil!
Hva fikk du i dagens luke?

Følg meg gjerne på Snapchat og Instagram @Rlablogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg