Julekalender – Luke 12

I dag våknet jeg opp midt på natten med “kvinne”smerter, så dagen i dag har blitt en rolig en for å si det sånn.
Ellers skal jeg nok fortsette med julefilmer og jule serier. Noe annet fint å se i julen er for så vidt også Disney filmer og det kom nylig ut en som virket gøy på Disney + som heter Godmothered.

Hva ser du eller skal du se på?

Dagens luke: Vitamin C Energising face mistEnda et produkt jeg aldri har testet før. Eller jeg testet den for så vidt i dag etter å ha åpnet kalenderen. Men for tidlig å ha noe mening. Vitamin C produkter generelt er jeg ofte ganske fornøyd med.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg