Julekalender – Luke 12

Nå er vi faktisk halvveis til julaften folkens!
I dag har jeg egentlig bare slappet litt av og så har jeg drevet å redigert en ny Youtube video som jeg håper å få lagt ut på Onsdag. Jeg fant endelig ut hvordan jeg kunne filme i bedre kvalitet med det nye kameraet, så denne er faktisk i 4K. Utstyr til å få bedre lyd må jeg derimot få kjøpt, kanskje etter jul. Xx

Julekalender fra The Body Shop:
Luke 12: Vitamin C Glow Boosting Moisturiser
Denne har jeg ikke testet før denne heller. Men dette er vell samme serie som Sheet masken fra forrige luke. Jeg skal definitivt teste denne ut! Som jeg nevnte i forrige innlegg er Vitamin C utrolig bra for huden.  Instagram @Rlablogg
Snapchat @Rlablogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg