Julekalender – Luke 12

I natt drømte jeg at jeg spilte fot Volleyball. Er det en greie?

Uansett, i dag har jeg egentlig veldig lite å finne på. Jeg må kjøpe inn noe matvarer litt senere i dag, men ellers skjer det veldig lite.
Så jeg tror jeg bare skal se om jeg får ryddet og organisert litt, og så se en koselig julefilm.
Jeg er egentlig bare veldig klar for å slappe av og gjøre minst mulig i dag. Så får se hva det blir til.

Her er dagens luker:

The Body Shop – Coconut exfoliating body scrub Harry Potter Kalender – Hufflepuff og Slytherin Tatoveringer, tror jeg.

Hva fikk du i dagens luke?

Følg meg gjerne på Snapchat og Instagram @Rlablogg

Ps: Sjekk gjerne ut min Gift Guide HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg