Julekalender – Luke 13

I dag var vi en tur på senteret og shoppet litt. Og da vi kom hjem bakte vi litt før jeg så gikk og slappet av med en koselig julefilm. En julefilm for dagen er godt for…? Jeg vet ikke, humøret kanskje?

Dagens luke: Pink Grapefruit Shower GelDenne syntes jeg lukter ganske godt. Litt syrlig på en måte med samtidig friskt. Spesielt god om våren og sommeren, men kan selvfølgelig brukes året rundt om man føler for det. Jeg brukte håndkremen med samme duft veldig mye tidligere i år, og tror om jeg ikke husker feil at jeg hadde en mini versjon av denne shower gelen også som jeg fikk i julegave.

Xx

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg