Julekalender – Luke 13 og 14

Det ble et sent innlegg på meg i dag igjen, men det får nå bare være. Forhåpentligvis klarer jeg å være tidligere ute i morgen. Det ble en skikkelig bake dag i dag med min mor og kusine. Det ble kakemenn og pepperkaker, så det var skikkelig koselig.
Nå driver jeg å laster opp video som kommer på bloggen i morgen. Så hvis du vil se en video hvor jeg dekorer til jul og HAUL på slutten, så sjekk den gjerne ut!

The Body Shop kalender: 
Luke 13: Yay! Jeg fant akkurat ut at de solgte body mists og har hatt lyst å teste de ut! Jeg har allerede skaffet meg en annen duft, men ble veldig glad da jeg åpnet denne luken og fant denne med lukt av mango! Så digg. Luke14: Shea Shampoo
Jeg elsker Body Butteret i Shea serien, men har ikke testet shampooen. Tidligere har det vært Strawberry shampoo og Banana shampoo, så det er bra det er variasjon fra år til år! Så denne blir bra å teste da håret mitt kan føles ganske tørt etter bleking.
Hva pleier du å bake i julen?
Instagram @Rlablogg
Snapcat @Rlablogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg