Julekalender – Luke 13

Ohmy. I dag føler jeg meg skikkelig redusert.
Jeg sov ganske så dårlig i natt og kroppen gjør seg klar til den delen av måneden hvor kvinners liv blir betraktelig mer irriterende og slitsomt. Så i dag tror jeg at jeg skal ta det rolig.

Kanskje jeg skal ta en skikkelig spa dag med fotbad og ansiktsmaske. Jeg har jo fått enda en bath bomb fra kalenderen i dag, og jeg har jo selvfølgelig ikke badekar. Tenker derfor å bruke de til fotbad isteden.
Lukter godt gjør de hvert fall.

Hjelper alltid litt på formen og humøret om man gir seg selv litt self care. Så anbefaler virkelig å ta seg tid til det om du har hatt en slitsomt dag. xx

The Body Shop – Green Tea Bath Bomb Harry Potter Kalender – Post itsHva fikk du i dagens luke?

Følg meg gjerne på Snapchat og Instagram @Rlablogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg