Julekalender – Luke 14

I dag fikk jeg noen fine smykker i posten som jeg håper jeg får tatt noen fine bilder av til å poste her på bloggen. Jeg hadde så lyst på noen smykker fra Pandora og eneste stedet jeg fant her i Norge som solgte det og hadde nettbutikk var Gullsmeden Eilif Engen i Lillehammer. Smykkene var enda finere i virkeligheten, så jeg er super fornøyd.
Jeg har for så vidt lagt ut to av tingene jeg kjøpte i Story på Instagram om man vil sjekke ut med engang: @Rlablogg
Det er også daglig åpning av julekalender på InstaStory.

Dagens luke: Matte Lip Liquid i fargen “Nairobi Camella”Jeg fikk en lip liquid i kalenderen i fjor også men har enda ikke testet den. Så kan ikke si så mye på leppeproduktene deres foreløpig. Men alltids fint å prøve noe nytt siden jeg stort sett bare kjøper leppe produktene mine fra Kylie Cosmetics.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg