Julekalender – Luke 14

Nå kom nettopp nevøene mine på besøk og skal være med oss til i morgen. Så senere skal vi bake noe kakemenn eller pepperkaker. Og jeg skal bygge pepperkakehus.
Jeg har lyst å lage så fint pepperkakehus som mulig, men vi får se hvordan det går. Det er alltid avhengig av hvor godt man klarer å lage til melis glasuren. Blir den for rennende kan man bare glemme å lage noe fancy hus for å si det sånn.
Men kose oss skal vi uansett.

Det er faktisk bare litt over en uke igjen til julaften og litt over to uker til dette året er over. Hvor sykt er ikke det?

Her er dagens luker:

The Body Shop – Strawberry Lip Butter (Lukter så godt!) Harry Potter Kalender – Deathly Hallows nøkkelring Hva fikk du i dagens luke?

Følg meg gjerne på Snapchat og Instagram @Rlablogg

Lurer på hva du skal kjøpe i gaver? Sjekk ut min gift guide HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg