Julekalender – Luke 15 og 16

Ja, jeg sa jeg skulle få innleggene ut tidligere. Men….sånn ble det visst igjen.
Jeg får begynne å åpne kalenderen tidligere. Kvelden er visst ikke rette tiden.
Men jeg var i hvert fall en tur på senteret i dag og fikk endelig sett pepperkakebyen de har laget til i et tomt butikk lokale og så fikk jeg kjøpt noen små ting jeg trengte. Det er så koselig med pepperkakeby, selvom den ikke kan måle seg med den inne i sentrum. Det lukter alltid så godt av husene og så er det koselig å se de forskjellige bidragene fra både butikkene på senteret og barnehager i nærheten. Er det pepperkakeby på ditt nærmeste senter?

The Body Shop Kalender: 
Luke 15: Pink Grapefruit Lip Butter.
I tidligere kalendere har jeg fått både strawberry og mango versjonen av denne, og som sagt er jeg litt usikker på produktet. Men anbefaler å sjekke det ut selv. Luke 16: Shea Conditioner
I dagens luke ble det altså balsamen til shampooen fra forrige luke. Disse hjelper mot tørt hår og reparerer, noe jeg virkelig trenger da jeg bleker håret mitt.Hvilken kalender har du i år?
Instagram @Rlablogg
Snapchat @Rlablogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg