Julekalender – Luke 15

Det er tredje søndag i advent allerede. Sykt så fort tiden går da!
Men jeg må egentlig bare løpe ned så de ikke pynter treet uten meg. Det er jo min greie, så hadde blitt dumt om det ble gjort uten meg.
Håper alle har hatt en fin helg xx

The Body Shop – Himalayan Charcoal Facial Soap. (Denne ser jeg frem til å teste ut da jeg aldri har prøvd noe lignende.)Harry Potter Kalenderen – Blyanter (En gange kjedelig ting å få spør du meg. Men bedre enn klistremerker igjen, haha.) Dette bildet var fullstendig kaos å få inn på bloggen. iPhoto vil virkelig ikke fungere i dag og det var like jeg før jeg bare ga fullstendig opp. Men det gikk til slutt.

Hva fikk du i dagens luke?

Følg meg gjerne på Snapchat og Instagram @Rlablogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg