Julekalender – Luke 17

Dagens luke: Vitamin E Gentle Facial WashDenne har jeg testet ut tidligere og tror jeg brukte opp hele greien. Jeg vet ikke egentlig ikke helt hva jeg syntes om den. Den er helt grei. Og renser huden gjør den vell?
Jeg vet egentlig ikke hvor mye en rens har å si for huden og om de gjør det de påstår at de skal da jeg føler resten av hudpleie rutinen min som tonerene, serumene og kremen jeg bruker er det som virkelig utgjør noe forskjell. Men den er god nok til å brukes for å si det slik. Også fikk jeg jo fuktighetskremen i samme serie i første luken.
En ting skal hvert fall sies og det er at jeg liker designet på tuben.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg