Julekalender – Luke 17

Herregud, jeg er sliten.
Jeg kom akkurat hjem fra en tur på senteret. Jeg skulle fikse gave til nevøene mine, som er de eneste jeg har igjen. Jeg fant noe til minste nevø, men ikke noe til eldste enda.
Hvis dere har noen tips til hva jeg kan kjøpe til en 10år gammel gutt, så gjerne legg igjen en kommentar! For jeg vet virkelig ikke.

Jeg var også å signerte kontrakt på en leilighet i dag! Så fra Januar av er jeg tilbake i kollektiv.
Det er et kollektiv med bare to andre da, så er heldigvis ikke sånn veldig typisk kaotisk student kollektiv. Men heller mer et voksen kollektiv. Jeg ser utrolig frem til å se alle tingene mine igjen (som er på et lager).
Leiligheten så også veldig fin ut og rommet hadde god størrelse. Så jeg håper det blir bra!

Det er mye som skjer fremover nå. Med julen og nyttårsfeiring og deretter blir det på an igjen med flyttingen. Akkurat den delen gleder jeg meg ikke til. Det å pakke og bære og alt orket.
Ugh, Wish me Luck.

The Body Shop – Vitamin C Glow Sheet Mask Harry Potter kalender – Hufflepuff PinHva fikk du i dagens luke?

Følg meg gjerne på Snapchat og Instagram @Rlablogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg