Julekalender – Luke 18

I dag sto jeg opp ganske tidlig. Tidligere enn hva jeg er vant til hvert fall.
Så dro vi ut og hentet en pakke. Jeg hadde bestilte meg kjole til Julaften. Føler det er evigheter siden jeg har kjøpt meg noe festkjoler. Jeg har blitt flink til å stort sett bare kjøpe ting som gir mening, altså ting som kan bli brukt så ofte som mulig.
Som jeg har nevnt flere ganger her på bloggen så er det lurt å tenke over hva man kjøper, at det er ting man har bruk for og kommer til å være glad i lenge og ikke bare en kort periode.

Ha en fin ettermiddag/kveld Xx

Dagens luke: Strawberry Lip ButterAlltid greit med produkter som gir fuktighet nå i vintermånedene.

Har du testet The Body Shop sine produkter?

2 kommentarer
    1. Tror vi har et eller annet speilvendt på stjernehimmelene våre for tiden, jeg. En ting er det med Flax-kalenderne, men i dag så sto jeg opp pittelitt senere enn jeg har pleid de senere dagene 😅 sååå.

      Liker forresten bildet på denne boksen. Generelt glad i ting som lukter/smaker jordbær, også er det stort sett heller ikke galt med ting som minner meg om Rocky Horror! 🖤

      1. Haha, kan virke sånn ja.

        Ja er mye bra i kalenderen. Men det visste jeg jo etter å ha hatt den mellomstore versjonen i fjor.
        Hørte litt på Rocky Horror Picture show sanger rundt Oktober btw.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg