Julekalender – Luke 18

I dag hadde jeg besøk av barndomsvennen min Ole Marius. Vi har kjent hverandre hele livet og møtes egentlig ikke så ofte, men vi prøver å få til et besøk her og der. Så vi satt egentlig bare å spiste litt lunsj, drakk te og pratet. Så fikk vi utvekslet gaver også.
Han hadde jo først glemt at jeg hadde flyttet hjem og møtte opp på gammel adresse. Men han kom på det sekundet han sto utenfor feil dør og hev seg på en buss videre hit. Haha, heldigvis var det jo i samme retning.

Snart er jeg også flyttet tilbake i samme området jeg bodde i. Og det ser jeg veldig frem til. Hvis det er et området jeg virkelig trives i så er det der.

Dagens luker:

The Body Shop – Strawberry clearly glossing conditioner (Endelig fikk jeg balsamen også og kan bruke dem sammen. Shampooen var overraskende god og håret lukter så godt etterpå. Så gleder meg til å bruke balsamen også.) Harry Potter Kalender – Armbånd “I solemnly swear that I’m up to no good”. (Denne er jeg veldig usikker på om hørte til dagens luke da jeg fant den i en helt annen dør. Det ser også ut som det ikke er så mange ting igjen i kalenderen i forhold til hvor mange dager det er. Men det får jeg bare ta som det kommer.)Hva fikk du i dagens luke?

Følg meg gjerne på Snapchat og Instagram @Rlablogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg