Julekalender – Luke 19

I dag har jeg funnet frem Harry Potter chocolate frog DIY kittet som jeg kjøpte i fjor. Jeg føler det er skikkelig passende å lage HP godis nå i juletider da mange gjerne nyter disse filmene i julen.
Personlig er HP noe jeg kan kose meg med året rundt, men det er jo selvfølgelig litt extra spesielt nå i julen.
I pakken følger det med et plastikk brett til å lage selve sjokolade froskene i, seks papp ark som man skal rive ut og lage eskene av, og 12 wizarding cards til å putte inni eskene sammen med sjokolade frosken.
Pappen som man skal lage eskene av er tjukk og av god kvalitet så den ferdige esken ser ikke hjemmelaget ut, men som om man akkurat har kjøpt en ferdig sjokolade frosk i butikken.

Så i dag gikk en god del av dagen til smelting av sjokolade for å så vente til det var stivnet før jeg smeltet nougat og blandet sammen med rice krispies og igjen ventet til det var stivet oppi formen før jeg så på nytt smeltet sjokolade og lagde bunnen på frosken. Nå gjenstår det bare å vente til de er helt avkjølt.

Jeg skulle tatt bilder når de er klar, men akkurat nå er det uansett for mørkt. Men jeg skal prøve å huske på det i morgen.

Hva godt har dere laget nå i Desember?

The Body Shop kalender: 
Luke 19: Mango Body Yogurt
Denne har jeg brukt en god del, så det er absolutt ikke et ukjent produkt for meg. Mango duften er også en av favoritt duftene mine fra The Body Shop. Men på tross av dette er det ikke akkurat det gøyeste jeg kunne fått med tanke på at jeg allerede har denne liggende her og dette er et produkt som er lettere enn andre å få tak i da den selges andre steder også og ikke bare hos Body Shop. Men det er i det minste et produkt jeg vet jeg kommer til å bruke og allerede liker.Jeg synes som jeg allerede har nevnt at de burde hatt med limited edition sesong produkter også. Det er jo ganske logisk å ha juleprodukter i en julekalender. Og i tillegg er det jo noe de har hatt før, så at de ikke har gjort det de to siste årene er ganske merkelig.

Hva synes du om kalenderen så langt?
Er du enig i at de kunne inkludert juleprodukter?

Instagram @Rlablogg
Snapchat @Rlablogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg