Julekalender – Luke 19 og 20

I går var det allerede mørkt da jeg våknet og det å ta bilder ble ganske vanskelig. I tillegg ble jeg fort opptatt med andre ting og så var det ut å kjøpe siste julegaven.
Jeg poster derfor gårsdagens sammen med dagens isteden.
Og på den positive siden er jeg helt ferdig med alle julegavene!

Det er nesten litt sprøtt at Julaften er allerede nå på Tirsdagen som kommer. Tiden går så fort at jeg rekker egentlig ikke å få noe julestemning lengre. Det er liksom ikke så lenge siden det var jul sist.
Jeg vet ikke om det er måten vi lever på som gjør det eller bare at tiden går “fortere” når man blir eldre.

Uansett her er lukene:

The Body Shop luke 19 – White Mush Body Lotion Harry Potter Kalender luke 19 – Stempel The Body Shop luke 20 – Vanilla Delight Bath Bomb Harry Potter Kalender luke 20 – PinHva fikk du i dagens luke?

Følg meg gjerne på Snapchat og Instagram @Rlablogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg