Julekalender – Luke 19

I dag har det vært 11 grader noe som er helt merkelig for å være i midten av Desember. Men det er jo 2020 eller hva?
Jeg har også sett på danseklær på nett da jeg tenker å begynne å trene ordentlig etter jul og nyttår. Jeg kommer da til å begynne med hjemmetrening men med fokus på oppvarming man gjør på dansing og ellers danse øvelser. Målet er å kunne begynne på dansing igjen da det er noe jeg virkelig alltid har elsket. Også er det enormt god trening uten at man føler at det er trening.
Men jeg syntes det er utrolig få butikker for danseklær! Jeg merker egentlig at det er generelt dårlig utvalgt på kreative ting som både stoff osv til sying og klær og utstyr til dans.
Vi må virkelig få fokuset tilbake på slike ting. Lage ting, skrive, synging og dansing. Ting som tilfredstiller det kreative og kunstneriske i oss og det må være verktøy tilgjengelig for å skape.

Xx

Dagens luke: Honey Body ButterJeg har ikke prøvd akkurat denne, men bruker flere body butters fra kalenderen i fjor og elsker dem. Jeg liker spesielt å bruke dem på føttene for å holde dem myke og hydrert etter jeg har vært i dusjen. Det hjelper også neglene mine på føttene å holde seg fine og hvite. På resten av kroppen foretrekker jeg body yoghurtene deres som er litt mer flytende og raskere å påføre.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg