Julekalender – Luke 2

I dag har jeg egentlig ikke gjort på så mye. Eneste jeg har gjort for mye av er å tenke.
Jeg skulle virkelig ønske jeg kunne slippe unna det tankekjøret, men hodet mitt ser ut til å ha andre ideer.
Det er så mye idiotisk også. Så mye unødvendig.
Jeg har en psyke som liker å lage problemer ut av ingenting. OCD med andre ord.

Men nå tenker jeg å prøve å koble av med en koselig julefilm. Må bare finne ut hvor jeg skal begynne. Som man ser på listen jeg lagde over julefilmer i et innlegg fra i går så begynner jeg med filmer som Hallmark filmer og den slags.

Dagens luke er en: Mango Shower Gel
Denne fikk jeg i liten utgave i fjor i en julegave og den ble selvfølgelig brukt. Hvem liker vell ikke lukten av mango?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg