Julekalender – Luke 2

I dag har jeg vært på senteret å shoppet litt julegaver og sett etter treningstøy. Å finne topper til trening er ikke akkurat lett har jeg merket. For det første blir alle de fine fargene utsolgt og størrelser som er igjen er “L” og “XL”, typisk. I tillegg er det den utfordringen med at treningssentrene ikke tillater hva som helst. F.eks skal man ikke vise for mye kropp, så man må ha en form for armer på toppen og selve toppen kan ikke være for kort. Og selvfølgelig er det jo 90% av treningstoppene som selges,  både er de ekstremt cropped og har ikke armer. Og dette er jo egentlig akkurat slik jeg foretrekker at toppene er, men jeg vil ikke akkurat bli sendt hjem fra trening heller.

Men i dag er det 2. Desember og dette er dagens luke fra The Body Shop:

Luke 2: Camomile Sumptuous Cleansing Butter
Dette er et produkt jeg ikke har testet tidligere, men har testet sminkefjerneren i samme serie som man pleier å få i disse kalenderne så jeg regner med det er et helt greit produkt! Det jeg syntes er mindre positivt er at dette virker som en test størrelse, noe man ikke akkurat forventer i den største og dyreste kalenderne. Men jeg husker at jeg fikk et mindre produkt i fjor også, og det ble med den ene. Resten var full size.

Instagram @Rlablogg – Følg for daglig åpning av kalendere og annet ♡
Snapchat @Rlablogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg