Julekalender – Luke 20

Bare 4 dager igjen til julaften! 😱
Jeg har ikke sett alle julefilmene jeg har planlagt å se enda, men jeg kommer til å bruke romjulen også. Det er i hvert fall disse 4 dagene hvor jeg ser mine absolutt favoritter! Som Julenissen 1,2 og 3 og så min aller største favoritt A Christmas Carol.
I dag har jeg egentlig ikke gjort på så mye, men hjalp min mor med siste del på de hjemmelagde troikaene hun har laget. Det gjensto bare å dekke bitene i sjokolade. Så nå er de også ferdige.
Jeg vet ikke om det blir laget så mye mer nå før julaften, men det ser vi.
Hvilken filmer ser dere i julen?

The Body Shop Kalender: 
Luke 20: British Rose Håndkrem
Igjen…et produkt med British rose duften. Som igjen ikke er en av mine favoritt dufter akkurat. Men som jeg også har sagt er disse hånd kremene fra The Body Shop noe av det beste jeg har prøvd, så den blir garantert brukt! Instagram @Rlablogg
Snapchat @Rlablogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg