Julekalender – Luke 21

I dag har jeg egentlig hatt en del ting på planen og var blant annet på senteret og ordnet noen siste ting. Jeg kjøpte meg blant annet en ny primer som var noe jeg trengte. Jeg fant en fra YSL på nett som jeg undersøkte litt og konkluderte med at jeg skulle kjøpe den om de ikke hadde en fra Nyx på H&M. Men jeg endte opp med å gå for begge to. Det er faktisk første gang jeg har sett de ha Nyx sin Marshmallow primer i butikk og det var den siste de hadde. Så jeg ser frem til å endelig få testet den ut. Den fra YSL ser jeg også frem til å teste, men ser for meg at den er veldig annerledes og inneholder blant annet glitter. Men jeg tenker at å se glowy ut på julaften er midt i blinken. Jeg kjøpte også en Glowy spray til kropp fra Camilla Pihl, så det blir nok jeg som er julestjernen nå i julen. Så om du går deg vill i mørket får du bare se etter meg, haha.

 

The Body Shop Kalender: 
Luke 21: Himalayan Charcoal Purifying Glow Mask
Hmm, altså denne fikk jeg i stor versjon i fjor. Så hvorfor de har de har valgt å gå for ENDA en prøve størrelse i årets kalender synes jeg er helt bisart. Jeg føler mye av poenget med den store kalenderen er at det kun skal være full size produkter og slik har det pleid å være med denne kalenderen. Som sagt før så har det pleid å være MAX et mini produkt og resten full size. Og jeg har tenkt at ok, kanskje det er noen ekstra dyre produkter i kalenderen. Men så langt har det ikke vært det og nå er det bare noen få luker igjen, så ser ikke helt hvordan de skal hente seg inn igjen på akkurat det.
Uansett, jeg fikk jo som sagt dette produktet i fjor og har brukt den noen ganger. Jeg synes alltid det er så vanskelig å gi min vurdering på slike produkter da jeg egentlig ikke merker noe særlig etter å ha brukt slikt. Annet enn at jeg kanskje føler meg ekstra ren. Så personlig foretrekker jeg sheet masks over slike type masker da jeg sheet masks hvert fall gjør at man føler seg hydrert, også har jeg funnet en sheet mask som jeg føler faktisk gjør underverker! Og den er den eneste jeg faktisk kan si noe om effekten på. Ellers er resten bare litt sånn self care moments.Instagram @Rlablogg
Snapchat @Rlablogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg