Julekalender – Luke 21

I dag kom nevøen min ut hit for å overnatte hos oss til i morgen. Så stakk vi på butikken for å handle litt, og selvfølgelig var den butikken også tom for pepperkakehus. Ser ikke ut som jeg får bygget noe hus i år siden alle er utsolgt.
Syntes det er så sykt med de folkene som FYLLER handlekurvene sine med noe når det er salg på det. Folk går jo helt amokk. La det være igjen noe til andre liksom. Hva skal du med 70 marsipangriser?
Butikkene burde jo kanskje også tatt noe ansvar der og kanskje sette noe begrensinger på hvor mye hver kunde kan stikke av med når det er priskrig.

Uansett, da vi kom hjem pyntet vi litt mer og jeg lagde meg kakao.
Og etter pizzaen spilte vi noen runder Kahoot. Jeg vant alle gangene så da gikk de heller og spilte yatzy.
Egentlig vært en ganske koselig dag.

Dagens luker:

The Body Shop – Pink Grapefruit hand cream Harry Potter Kalender – ArmbåndHva fikk du i dagens luke?

Følg meg gjerne på Snapchat og Instagram @Rlablogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg